torsdag 24. februar 2011

Dukker i posten! Dukker på mail!

For bare noen dager siden fortalte jeg om min tidligere kursdeltager Mariann fra Sula. Hun tipset meg om noen kjempefine dukker som egnet seg godt for animasjon. Jeg bestilte med det samme fra CCHobby. I dag kom de i posten, og jeg var full av spenning!
 De var utrolig enkel å sette sammen! 
Og nå er det bare å dekke til med plastillina! 
Dagen før dukkene ankom, fikk jeg en ny mail fra Mariann. Hun sendte disse fantastiske eksemplene som barna på kulturskolen i Sula har laget
Sjekk den hærlige bestemora! Helt fantastisk fin!
 Det som er så genialt med disse figurene, er at de står uten ekstra støtte, og at den tykke stålwiren ser ut til å tåle mye bevegelse
 Jeg håper jeg får se filmen disse dukkene skal medvirke i!
I morgen skal jeg kurse lærere i Kristiansand. Da skal kurdeltagerne få teste ut mine nye dukker. Det blir spennende! 
Takk for tipset, Mariann!

Ingen kommentarer: