fredag 15. mars 2013

Alle menn på gulvet i Bardufoss!

 Om noen hadde trodd at det bare er barn som koser seg med å lage animasjon, så må en tenke om igjen... På torsdagens kurs i Bardufoss kom jeg over voksne mannfolk som lå på sine knær og animerte med stor iver! Fantastisk, synes jeg! 
 Dagens animasjonsgjeng valgte aktuelle saker fra media for sine animasjoner; i filmene er vi innom både pavevalget og hest i maten! Moro! 

 I dag skulle jeg kjøre animasjon på "gamlemåten" med kamera og PC, men når det viste seg at jeg hadde noen lærere som hadde iPad på skolen, ble det ei gruppe med iPad- animasjon også? Ser dere noen kvalitetsforskjell? Lærerne fra Salangen hadde allerede animert på iPad tidligere, men de ville lære mer! Og om ikke lenge besøker jeg elevene deres. Det gleder jeg meg til!
(Filmene er dessverre komprimert og egner seg ikke for visning på stor skjerm)

Ingen kommentarer: