tirsdag 2. mars 2010

Ooops, I did it again!

Dette bildet viser faktisk akkurat riktig størrelse på kameraet
Jepp- Jeg har kjøpt nytt kamera. IGJEN
- Og det var absolutt ikke fordi jeg trenger et nytt kamera (- jeg har 4 andre)
Jeg kjøpte det rett og slett fordi det var så pent. Og hendig, selvfølgelig.
Det veier bare 120 gram, og passer derfor perfekt i jakkelomma mi.
Også kan jeg selvflgelig ANIMERE med det. Siden det er så lite, kommer det til over alt, og det åpner for mange nye muligheter. Jeg liker spesielt godt at jeg kan snu objektivet helt rundt.
Jeg kan velge om jeg vil animere med webkameraet eller via AV- utgangen. AV- utgangen gir best bildekvalitet, men desverre så trenger jeg konverteringsboksen i tillegg. Kvaliteten på stillbildene er bedre ute enn inne, men de er på 5 megapiksler. Når det kommer til filming, er jeg litt mer fornøyd! -både lyd og bildekvaliteten er bra.
Fornøyd ja!

Ingen kommentarer: