onsdag 11. november 2009

Lærerkurs i animasjon, del 2


Supermann slik du aldri har sett han før! Dette er navnet på den ene kursfilmen som ble ferdig i går. Kursdeltagerne satte opp et visuelt flott miljø, og lot Supermann få leve ut sine indre sider. Det ble et morsomt resultat. Desverre ble det litt kort tid til redigering. Denne filmen hadde nok blitt enda litt bedre med et ekstra lydlag med både ekstra effekter og musikk. - Men ,dette er egentlig litt typisk; det er såpass mye jeg føler for å formidle i løpet av disse kursene, at det hender stadig vekk at tiden løper av sted med oss. Men det viktigste er tross alt at en lærer det grunleggende, og det målet tror jeg vi nådde!
Dette er folka bak Spidermann- filmen!

Det var mye latter fra disse damene fra Sandaker v.g.s.
De var storprodusenter og lagde hele tre snutter i løpet av kurset. Sandaker vgs var representert med 4 deltagere, og de har også hatt deltagerere ved tidligere kurs. Jeg er spent på hvilke prosjekter de setter i gang med etter hvert- og håper jeg får et lite innblikk i framtidige produksjoner!


Jeg hadde det veldig moro på dette kurset. Stemningen var høy begge dagene, det virket som om deltagerne hadde det veldig moro også!
Det er gøy å leke!

Ingen kommentarer: