søndag 15. november 2009

Boka mi og kurs og sånn.....Mange skumle tanker!

I dag leverte jeg fra meg aller siste gjennomsyn av boka jeg har skrevet! Flinke Fabiola og Siri hos Norsk kulturskoleråd har lagt ned masse arbeid i prosjektet, og en nesten ferdig utgave i pdf- format ramla ned i mailboksen min for et par dager siden.
animasjonsBOK- en veiledning i å animere med barn!, heter den!
Utrolig moro å se det jeg har jobba så lenge med. - Nå så det faktisk ut som en bok! Juhuuuu! Det føles litt skummelt at den skal leveres til trykkeriet i løpet av uken som kommer, og at jeg i løpet av et par ukers tid kan si at "Nå har jeg gitt ut boka mi!" - For å være ærlig så er det en skikkelig skummel opplevelse! Enn om ingen vil lese den? Tenk om alt plutselig forskyver seg og kommer ut fra trykkeriet i de rareste sammensetninger? Uæææææ...... Tankene er mange! Jeg har jobbet så lenge med dette prosjektet- så det er kanskje ikke så rart at jeg er livredd for at noe skal forkludres.

Men jeg får stadig hyggelige meldinger; Svært mange har allerede skrevet seg på mailliste for å få beskjed om utgivelsen. Forhåpentligvis vil en del av de også bestille boka. En del har allerede bestilt. - Det lover godt for mange skolebarn! Her om dagen fikk jeg til og med telefon fra en kjent animatør som ville ha to eksemplarer. Wow, tenkte jeg......skumle greier!!! Jeg følte for å presisere at "jeg er bare en lærer altså....jeg skriver om erfaringene mine....."

Utpå nyåret tar jeg med meg boka og kurser litt mer. Dette er flyeren Norsk kulturskoleråd har sendt ut:



1 kommentar:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så spennende!!! Du er så flink altså!! :D

Vi skla trolig til Moss 18-19. desember - reiser opp igjen 19. - Prøv å holde dere hjemme, så kommer vi innom. ;)