mandag 6. april 2009

Animert underbuksehumor

Jeg ble sittende å se på påskemorgen i dag, da jeg fikk meg en morsom overraskelse. På barnetv dukket det plutselig opp en skikkelig rar animasjon som virkelig fenget meg med sin snedige dramaturgi. Jeg fikk desverre ikke med meg hva filmen het, men den handlet i alle fall om en liten "gomp" (-som jeg velger å kalle han) som ble forfulgt av en armada med ben i røde underbukser. Virkelig snodige greier!

Disse bleike bena med røde underbukser dukket opp fra intet, både masjerende og dansende mens denne lille "gompen" prøvde å flykte unna. Man skulle nesten tro dette var en 70- tallsfilm laget på syretripp. Skikkelig surrealistisk og morsomt! Om noen vet hva filmen heter, så vær så snill å si fra. dette må jeg sjekke ut nærmere. Jeg er derimot svært usikker på hva 7- åringen jeg tittet sammen med fikk ut av denne snutten!

Ingen kommentarer: