onsdag 15. april 2009

Animasjonsboka mi trenger fotografier!

Jeg skriver bok for tiden! En bok om å animere med barn og ungdom, om blant annet å benytte animasjon som metodikk i alle fag i skolen. Akkurat nå er manus på gjennomlesning til Norsk kulturskoleråd, og om ikke så alt for lenge (...håper jeg) kommer boka! De kommer sikkert med forslag til forandringer, så jeg har ikke fullført manus helt ennå. I prosess, heter det visst!

FOTOGRAFIER
Jeg trenger mange bilder til boka! Bilder som viser ulike teknikker, ulike figurer og miljøer mm. Jeg har jo et lite lager av bilder, men etter jeg ble frastjålet det jeg hadde av utstyr for et par år siden, mistet jeg mange av de beste. Dersom du som som leser her har noen flotte bilder av barn som animerer, så vil jeg gjerne ta en titt på de!
Eller kanskje du har fotografert når jeg har vært på besøk og holdt kurs for elevene dine? Send meg en melding da!

Jeg dro en tur innom jobben i dag for å fotografere animasjonsgjengen der igjen. (- De har heldigvis videreført animasjonstradisjonen selv om jeg har permisjon i år.) Jeg fikk tatt mange fine bilder! Nå håper jeg bare foreldrene godkjenner at jeg benytter de beste i boka.
Bildet ovenfor er fra en annen anledning.

Ingen kommentarer: