mandag 9. mars 2009

Dukkehusmøbler



Dukkehusmøbler gjør seg fantastisk i miljøer for animasjon. Og jeg begynner å få en del nå. Men er likevel ikke helt fornøyd med det jeg har!
Men jeg skulle så gjerne hatt noen gamle, solide møbler.
Liker ikke disse plastmøblene. De blir litt for glossy!

Her om dagen søkte jeg etter møbler på Finn, men har fremdeles ikke fått napp. Jeg fant derimot en del selv, men de som var interessange for meg var desverre alt for kostbare.

Jeg gidder ikke betale 300 kroner for en stol på 10 cm, så viktig er det ikke.
...Og når jeg underviser og elevene mine animerer, så lager vi det vi trenger på sløyden! Dessuten er det en fin designoppgave å lage egne møbler.
Men er det noen av dere som tilfeldigvis leser dette som sitter på et lager av dukkehusmøbler og rekvisitter, så si fra da....
Jeg kjøper om prisen er overkommelig.

Jeg fant noen fine miniatyrmøbler da jeg googlet her om dagen. Fantastisk fine, ser helt ut som om de er i vanlig størrelse. Legg merke til kronestykket som er satt opp ved siden av skapet!
Bildet jeg har klistra inn er fra dette nettstedet: www.rosemaling.info

Ingen kommentarer: