torsdag 2. mai 2013

Animasjon i spesialundervisningen

I dag var jeg så heldig at jeg fikk besøke en spesialklasse på Møglestu vgs via Den Kulturelle Skolesekken i Aust- Agder! Jeg var spesielt glad for dette besøket, da animasjon med barn og ungdom som har ulike utfordringer i livet er noe jeg har vært veldig opptatt av alle de årene jeg har drevet med dette! Og jeg hadde en fantastisk dag med en helt fantastisk positiv gjeng! Det var stor begeistring gjennom hele dagen, og jeg ble ønsket velkommen igjen til neste år av elevene! Da får jeg bare krysse fingrene og håpe at jeg kommer tilbake dit, for dette var riktig så trivelig!
I dag valgte jeg å bruke iPad i stedet for vanlig kamera og PC. Det gjelder å gjøre det tekniske så enkelt som mulig, og en iPad klarer alle å fikse uten noen som helst vanskeligheter!
Sjekk ut de fine filmene:
 

Ingen kommentarer: