tirsdag 31. mai 2011

Det er noe med den der Grimstadungdommen....

...uansett hvilke bilder jeg kommer med som inspirasjon for egne animasjoner, så klarer de å få med nakenhet!


I løpet av denne dagen på Dahlske videregående skole, ble det produsert tre filmer hvor det i samtlige er fokus på nakenhet! Den ene filmen ser jeg meg desverre nødt til å klippe i for å publisere; Denne siden blir tross alt brukt av mindreårige, og det velger jeg å ta hensyn til.  Dette har blitt gjort etter tillatelse fra filmskaperne. Jeg velger i slike tilfeller å ikke sensurere mens ungdommene animerer, vi har full ytringsfrihet! Det er viktig at man ikke legger bånd på det kreative, det skal være lov å leke litt. Og det er noe med animasjon som gjør det litt uskyldig og ekstra moro å tøye grensene litt lengre enn hva man kanskje ellers ville gjort! 
Dette var en skikkelig morsom gjeng å være sammen med, og de mestret det animasjonstekniske veldig bra!

Denne gruppa valgte Christian Kroghs "Syk Pike" som inspirasjon.

 

Ingen kommentarer: