tirsdag 4. mai 2010

Rett opp og ned!


Ja, jeg innrømmer det! Jeg har dilla på "Rett opp & ned" med Lars Vaular! ...Og jeg som egentlig ikke liker Rap- musikk en gang. Men jeg får den bare ikke ut av hodet... " Rett opp & ned, hør ka eg har å si"

Løsningen på "problemet" er å omfavne låta. Jeg har bestemt at det neste prosjektet jeg skal ha med barn og animasjon, blir musikkvideo. Og gjett hvem første artist ut er? LARS VAULAR!
Fra 16- 20 juni skal 8 barn fra Grimstad lære å lage animasjonsfilm under KORTFILMFESTIVALEN! Mitt ønske er å benytte "Rett opp & ned" som utgangspunkt for å lære barna mange forskjellige animasjonsteknikker som til slutt settes sammen til en musikkvideo for låta. Dette blir moro! Jeg kjenner jeg gleder meg allerede, og blir resultatet bra så sender jeg det til artisten. - Jeg har nemlig oppdaget at han har blogg!
(larsvaular.blogspot.com)

Ingen kommentarer: