tirsdag 25. mai 2010

Fra dvale til ACTION!


Snart går det unna for fullt her... Etter litt animasjonsdvale, blir det full ACTION framover!

På fredag fikk jeg beskjed om at jeg har fått prosjektutviklingsmidler fra FILM og KINO. JIPPY! Det betyr at jeg skal benytte sommeren til å skrive om manusutvikling for korte animasjoner. Dette skal benyttes som prosjekt i v.g.s i den kulturelle skolesekken i Aust Agder. Målet er å lage hefter over samme lest som animasjonsheftene jeg tidligere har laget om animasjon i skolen. Jeg gleder meg skikkelig til å komme i gang!

Men først: Lærerkurs i Bodø neste uke! To kurs på rappen. Uka etter er det lærere i sommerskolen som skal kurses, før jeg den 16.juni vender nesa mot Kortfilmfestivalen i Grimstad.
Neste skoleårs oppdrag er snart i boks, det begynner å bli vanskelig å finne plass til flere ting som skal foregå på ukedager nå. Jeg har fortsatt noe ledig kapasitet på ettermiddager/ kveld og helg. Litt godt å vite at jeg har mye moro i vente, men også synd for de jeg desverre har måttet si nei til. Beklager det!

Ingen kommentarer: