torsdag 26. november 2009

Lærerkurs i animasjon, 23 og 24 nov.09

Så er nok et lærerkurs overstått, og det var akkurat like moro denne gangen som alle de andre gangene. Det slår meg etter hvert kurs; Lærere er jammen den hyggeligste yrkesgruppa jeg kjenner! Jeg har det utrolig moro på disse kursene, og tilbakemeldingene tyder på at deltagerne koser seg også!
Om noen lesere vil se hva et vanlig todagerskurs inneholder, så ligger det en kursoversikt på kurssidene mine: animasjoniskolen.vpweb.no

Begge gruppene valgte en øvelsesoppgave i animasjon denne gangen. Med utgangspukt i "akvarieanimasjon" fikk de både papp og plastilin til å bli levende. I filmen under har akvariet blitt til en riktig så fin reklamefilm.

Det er alltid et problem at vi får for lite redigeringstid på disse kursene. Og det er IKKE min skyld, hehe.....stort sett er deltagerne så ivrig på filming at de stadig utsetter deadline. Og resultatet er stressredigering. Denne gangen fikk jeg anledning til å legge på litt ekstra lydeffekter i etterkant. Håper dere blir fornøyd!
Og en ting til; Om dere som tidligere har deltatt på kurs hos meg ønsker en ekstra kursdag i redigering, setter vi i gang dersom 10- 12 melder interesse. Det blir da et 4- timers kurs etter jul.



Filmen HAV har originallyden- det var dette de rakk! Legg derimot merke til de flotte figurene!

Ingen kommentarer: