mandag 5. oktober 2009

Dag 1, animasjon på Holt skole

Da er introdagen på Holt skole over. I dag har jeg kurset 3 lærere og 7 elever- de skal bli superanimatører og kurse de resterende 30 elevene sammen meg fra i morgen av. Sammen skal de få kunstverk til å bli levende.

Når jeg underviser animasjon blir jeg såpass ivrig at jeg glemmer både friminutt, spising og alt annet jeg burde huske. I dag glemte jeg også å ta bilder! I stedet kommer et bilde av de tre heftene jeg har laget. Jeg er litt stolt av disse heftene, og jeg vurderer å trykke opp i større kvanta. Disse er det DKS Aust- Agder som har trykket for dette aktuelle prosjektet. Det som skiller disse heftene fra boka som kommer snart, er at disse er spesialskrevet
for barn med et enkelt språk og mange bildeforklaringer. Det er helt umulig å lære alle alt om animasjon i løpet av en hektisk skoledag. Elevheftene vil fungere som nyttige oppslagsverk i ettertid.

Ingen kommentarer: