mandag 14. september 2015

Lærerkurs i Filmverkstedet

I samarbeid med Norsk Filminstitutt er jeg nå i gang med andre runde i opplæring av lærere i Filmverkstedet på Filmens hus. I dette prosjektet deltar lærerne på animasjonskurs med meg først, for så å tilbringe en eller to dager i verkstedet med sine elever. Da fungerer jeg som "støttekontakt" ved behov! Dette ble et veldig popullært tiltak; det er mange som vil lære hvordan de kan bruke animasjon som læringsmetodikk i undervisningen. For dere som ikke fikk plass i denne omgang, vil jeg si at verkstedet er gratis i bruk, og det er fullt mulig å booke meg for å undervise om det er ønskelig. Dette rommet er ypperlig for moro og kreativ undervisning hvor elevene sitter igjen med flotte filmer de kan være stolte av!


Ta gjerne en titt på filmene! Deltagerne hadde to timer til disposisjon for animasjon og redigering, og resultatet ble supert!





Ingen kommentarer: