fredag 15. juni 2012

Pizzamannen og Dolly på Kortfilmfestivalen

Det årlige animasjonsverkstedet under Kortfilmfestivalen i Grimstad er godt i gang på sin andre dag! Jeg er så heldig at jeg får tilbringt dagene mine sammen 7 kjempeentusiastiske gutter som lager film fram mot premierern på Grimstad Kino i morgen!
I år kom ideen ganske så kjapt; I det vi skulle bestille pizza, ble det bråbestemt at filen skulle handle om PIZZAMANNEN! Han får plutselig en opprigning fra KROMPEN (Les: Kronprinsen. Han gjestet festivalens første dag) Så har det seg slik at Pizzamannen er hemmelig forelsket i Dolly Dimple, og dermed er det duket for komplikasjoner...
Dette blir spennende!
Animasjonsgjengen består av bare gutter i år, og de er jammen litt av en gjeng! De har nå arbeidet nesten non- stop i to dager i strekk, og da må det nevnes at de i tillegg har hatt full skoledag først! Jeg er kjemeimponert! I løpet av dagen i dag har de blitt ferdig med nesten alle scenene, så da gjenstår bare redigering i morgen.
I morgen er det premieredag! Filmen skal vises på storskjerm på kinoen, og det er åpent for alle gjestene på festivalen! Kjempespennende og stor stas! Jeg gleder meg!
Filmen legges ut i løpet av helga, så følg med...

Ingen kommentarer: