søndag 25. september 2011


Dagen i går ble tilbringt på Drøbak akvarium hvor jeg møtte Jessica som er sjef der! Sammen skal vi arrangere et kurs på akvariet som jeg gleder meg skikkelig til! Jessica er biolog, og hun kan mange spennende historier og rare fakta om dyrene de har der! Alle som har fulgt bloggen min vet jo at jeg elsker å lage AKVARIEFILM! Denne gangen blir det litt annerledes da barna skal basere sine historier på det Jessica forteller. Har dere forresten hørt om det fiskeslaget hvor det er far som blir gravid og føder barna? - Spennende filmmateriale, synes jeg! Her blir det både kjærlighet og skrekk i fortellingene som skal formidles!

 
 Lokalavisa skal skrive en sak om dette opplegget, så jeg venter i spenning til mandag og håper på at det fører til mange påmeldte barn. Kurset går over fem dager i høstferien, og er garantert morsommere enn å tilbringe dagen på SFO!
Påmelding til: hugo@drobakakvarium.no

Ingen kommentarer: