onsdag 6. oktober 2010

Luksuskurs i Haugesund

Neida, dette animasjonskurset var ikke så veldig anderledes enn de vanlige kursene. Den eneste forskjellen var at det på dette kurset verken var ventelister for å delta eller flere filmgrupper i gang samtidig. Kurset hadde bare 4 deltagere, og for meg er det faktisk litt LUKSUS!
Så få deltagere gir meg mulighet til en mye tettere oppfølging av kursdeltagerne, og jeg kan dermed etter endt kurs være enda tryggere på at kursdeltageren føler at kunnskapen sitter godt nok. Terskelen for å prøve nye ting og for å spørre om alt en lurer på, er ofte lavere når det er færre deltagere. 
Og det er bra!
Dagens kursgjeng lagde en film som ser ut som en av øveoppgavene jeg ofte gir mine elever- en såkalt akvariefilm hvor alle animerer inn sin egen fisk for å lære de grunnleggende teknikkene med animasjon. 

Men, denne historien er ikke helt slik en skulle tro.... Bare ta en titt!

Ingen kommentarer: