fredag 30. april 2010

Mye å se fram til- animasjonskurs etter animasjonskurs!



Ballerina fra fjorårets animasjonsverksted i Grimstad. Da lagde vi talentshow!
Jeg går en moro sommer og høst i møte, ettersom kalenderen fylles opp med morsomme animasjonsaktiviteter.
Her er noe av det som allerede er bekreftet:

2-3 juni: Animasjonskurs for lærere i Bodø
7.-8. juni: Animasjonskurs for lærere i Sommerskolen Oslo
15.-20. juni: Animasjonsverksted for barn under Kortfilmfestivalen i Grimstad
24.-26. juni: Animasjonsverksted for barn under Festspillene i Nord- Norge, Harstad
28.juni- 2. juli: Sommerskole i animasjon, Kulturskolen i Oppegård 9.- 13. august: Sommerskole i animasjon, Kulturskolen i Oppegård

I tillegg vil jeg i løpet av neste skoleår fortsette å turnere med Den kulturelle Skolesekken i Aust-Agder. Jeg gleder meg spesielt til å arbeide i videregående skole. For øyeblikket arbeider jeg med et manuskurs for animert kortfilm. Spennende, spennende! Datoene er ennå ikke fastsatt.

Jeg er i tilegg i samtaler om animasjon i Evje og i Tromsø, men her er planene ennå ikke helt i boks. Jeg forteller mer senere!

Ingen kommentarer: