tirsdag 26. januar 2010

Stian og "Morddi"

Jeg fikk en mail fra STIAN som var en av deltagerne på animasjonskurset i Bødø sist fredag. Han kan fortelle at han allerede er i prosess med å lage egen animasjonsboks, og det synes jeg er superdupert! Under kurset var jeg så heldig å få se en del filmsnutter han har laget sammen med kompiser og elever. Her var det mye bra! Jeg ble spesielt imponert over spesialeffektene. Skulle ønske jeg fant tid til å lære meg alle triksene!
De har laget et kreativt prosjekt som de kaller "Morrdi Produksjon", og slik jeg har forstått det så lager de både egne filmer og filmprosjekter rettet mot barn og ungdom i Fauske.

Jeg hår fått lov til å klippe litt fra mailen han sendte- og grunnen til at jeg gjør det, er fordi jeg gjerne vil vise dere de flotte linkene han sendte. Sjekk også ut designbloggen hans:
www.skrekkarkivet.blogspot.com

Mail fra Stian:
Jeg lovet deg å sende link til youtube animatøren, og her er de:
Denne linken fører deg til alle stop-motion animasjonene til Patrick Boivin:

Jeg anbefaler alle, men i en travel hverdag ville jeg ha startet med making of videoene:

Jepp... det var vel det...

Ellers kan du jo sjekke ut min designblogg:
Ha en animert dag ;)
Hilsen
Stian

Ingen kommentarer: