søndag 1. november 2009

Animasjon på Østlandske lærerstevne

I går var dagen for det årlige kurset på Østlandske lærerstevne. Jeg antar at jeg har kurset lærere der i 5- 6 år nå, og fortsatt kommer det folk! I går ble jeg ekstra overrasket da en tidligere studievenn og klassekamerat dukket opp! Det var litt rart å prate i vei med den største selvfølge når det sitter en kar i salen som man en gang var helt fersk og litt usikker student sammen med! Men det var uansett et morsomt gjensyn!
Inspirert av svineinfluensaen havnet en gris blant figurene jeg pakket ned.
- Og riktig nok ble den animert. Den opptrådde av uviss grunn i samme scene som Peter Pan og et skjellet (???)

Kursene på Østlandske er alt for korte til at jeg kan dra derfra og være fullstendig fornøyd! Det går i et hesblesende tempo, og jeg sitter alltid igjen og tenker at jeg skulle sagt mer. Til dere som er ut etter mer enn bare en introduksjon til animasjon, vil jeg heller anbefale todagerskursene jeg skal ha i samarbeid med Film og Kino 9.og10 og 23. og 24.november.

Ingen kommentarer: