fredag 3. juli 2009

Premiere på barnas animasjonsfilm!

Dag 5, sommerskole i animasjon på Oppegård kulturskole
Så var premieredagen endelig her! Spente elever fra både teaterkurs, malekurs og animasjonskurs hadde forestilling i dag for sine nærmeste. Det hele foregikk i kulturhuset Kolben på Kolbotn. Salen fyltes fort opp, og det var noen spente elever som skulle viste fram sin første animasjonsfilm. Visningen gikk kjempebra, og elevene mottok stormende jubel for filmen! Etter visning var det utdeling av diplomer, og alle fikk en DVD med filmen på. Siden kursdeltagerne var så effektive, fikk vi som nevnt tidligere laget filmer med flere teknikker enn den dere ser nedenfor. Disse vil jeg legge ut i en av de nærmeste dagene. Så får jeg håpe animasjonen "TJERNET I SKOGEN" faller i smak. Først får dere se en 2D cut out øvelsesanimasjon, og så kommer hovedfilmen i 3d plastilinanimasjon.
Til dere som tar en titt....- kjempefint om dere legger igjen en kommentar til glede for barna som har animert filmen.


4 kommentarer:

Velkommen til min kreative verden sa...

Jeg har gledet meg til å se resultatet.
Det ble kjempebra! morsomt å se hvordan dere hadde løst det med vannet: )

Så gøy når det ble så bra. Jeg skjønner om noen er stolte av dette.

Velkommen til min kreative verden sa...

Hei Bente

Jeg skal holde kurs til høsten i bruk av rammelim. Det aller morsomste er å lage det selv. Jeg skal annonsere om det på bloggen:) Dette kan du glede deg til. Som du ser på bloggen min finnes det så mange muligheter.

Jeg kommer til å selge litt av hvert av småting fra bloggen etter sommeren

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så artig det var! :) Flinke er dere!! :)

Bente (Animasjon i skolen) sa...

Tusen takk!