torsdag 25. juni 2009

Pimp my animasjonsboks...

Snille Elisabeth på Norsk Filminstitutt ga meg en ny animasjonsboks her om dagen. Jeg er såpass bortskjemt at mine faste oppdragsgivere har en boks stående til jeg kommer hvert år, i tillegg til en på skolen jeg jobber, men nå syntes Elisabeth det var på tide at jeg fikk min egen! Og da måtte den selvfølgelig "pimpes"- jeg spraylakkerte den hvit på bunnplaten, og lilla på yttersidene. Etter hvert har jeg tenkt å lage decopage med bilder av kjente figurer fra animasjonshistorien på boksens langsider.
Det er faktisk litt moro når boksen blir levert.....Den kommer med fengselsbetjenter fra Ringerike kretsfengsel. Ikke at de er så innmari morsomme, men det var gøy å se de lange øynene til naboene som ikke skjønte hva en lastebil fra fengselet gjorde i tunet, hehe...
På dette bildet er det kjæresten som moterer lysene i boksen. De er ikke montert på forhånd.

Fra mandag av kommer det daglige oppdateringer på bloggen- Da skal jeg undervise i animasjon på Kulturskolen i Oppegård. Følg med, følg med...

Ingen kommentarer: