onsdag 8. april 2015

Jeg er heldig jeg...




Noen ganger så har jeg rett og slett så mye å gjøre at jeg føler meg riktig så priviligert. Jeg får lage film med fantastisk barn og voksne nesten hver eneste dag, og jeg elsker jobben min. Desverre så blir det dermed mindre tid til å blogge om alle oppdragene og nå ligger jeg skikkelig på etterskudd. Jeg har nemlig bevilget med selv påskefri. Men alle dere som venter; Sollerudstranda, Monstra filmfestival, Barnefilmklubben, Evje skole og St. Sunniva skole....Det kommer. Nå er ferien ferdig, og jeg har endelig en "fridag" som er arbeidsdag i sikte...

Og for dere som tenker at dere vil ha animasjonskurs fra høsten av; Jeg har fortsatt ledig for både verksteder og kurs. Jeg tilpasser etter behov og reiser hvor enn det måtte være.
Jeg er heldig jeg...og takk til alle dere som lar meg få gjøre denne jobben. Jeg smiler hver dag når jeg ser stoltheten til alle de barna jeg møter når de trykker PLAY på egen animasjon for første gang. Herlig!


Ingen kommentarer: