onsdag 18. mars 2015

Splatter og tyveri på Follo Folkehøgskole


Dette var mitt 2. besøk på Follo Folkehøgskole og filmlinja der! Jeg har tilbring til sammen 5 dager med denne gjengen, og gjett om de er flinke da!!! Det er skikkelig motiverende å treffe ungdommer som går 100% inn for oppgaven, og har det i seg at de vil fortelle. Det bærer resultatet fra denne gjengen preg av. Desverre så ble bare en av filmene ferdig før jeg forlot gjengen, noe som var planlagt; Vi ville benytte lengst mulig tid på å filme, og lydarbeidet tar de på eget utstyr i etterkant. Filmene blir lastet opp etter hvert som jeg mottar de.
Jeg kan love filmer om både månesplatter og tyveri. Virkelig spennende saker. Zombie- splatteren ble derimot ferdig, og jeg vil linke til You Tube så snart elevene legger den ut.

Ingen kommentarer: