torsdag 28. november 2013

Animasjonsboks for iPad- snart utsolgt!

Jeg er overveldet! For ca tre uker siden annonserte jeg boksen på Facebook og bloggen, og jeg har nå bare fem bokser igjen av første produksjon! Fantastisk at så mange ser et behov for denne boksen. Jeg har nå prøvd ut boksen på flere skoler og på lærerkurs, og lover at resultatet blir bra! Jeg må si at jeg virkelig gleder meg til første utsending i januar, og håper dere som har bestilt gir meg tilbakemelding; både ros og ris!
Men til dere som ikke har bestilt; fortvil ikke, jeg kommer til å produsere bokser fortløpende så sant verkstedet har kapasitet.
Boksen kan nå bestilles direkte fra meg, og ikke Norsk Filminstitutt. Vi fant ut at det var bra for å kunne yte best service for dere som lurer på ting.
Bestilling kan gjøres til: bente@animasjoniskolen.vpweb.no

Ingen kommentarer: