fredag 11. november 2011

Midtnorsk animasjonskurs, dag 2

 Etter et kort manuskurs, kom de 15 deltagerne godt i gang med sine reklamefilmer i dag! Det sprudlet rundt bordene da de kom fram til nye, fantastiske, produkter som vi kan "kjøpe"! Dette blir moro å se i ferdig form, jeg kan faktisk tenke meg et par av produktene som er under utvikling! Gulvet måtte tas i bruk- det er akkurat som når jeg jobber med barna på skolen! :-)
To film og mediestudenter fra Høgskolen i Oslo følger meg for å lage en dokumentarfilm om mitt arbeid med animasjon i skolen. Deltagerne på kurset stiller villig opp! Forhåpentligvis vil filmen bli lagt ut her når den er ferdig.
Gjett hvem som har hovedrolle i denne filmen?
 
Det er mange ulike tanker i det hodet der? Følg med videre for å finne ut hva de reklamerer for i sin animasjonsfilm!

Ingen kommentarer: