tirsdag 13. september 2011

Nye animasjonsoppgaver for barn og ungdom!

Jeg produserer på høygir denne uka! Det er snart klart for ny turnè med Den kulturelle skolesekken i Aust- Agder, og i den forbindelse kommer jeg med et nytt prosjekt som også gjøres tilgjengelig for alle andre som måtte ønske det; 
Fra fag til film
Jeg har vært så heldig og fått støtte fra FILM&KINO til å produsere dette oppgaveheftet som jeg kaller "Fra fag til film" 
Her finner du animasjonsoppgaver som er laget for elever fra 1- 10. trinn. Alle oppgavene er tverrfaglige og tar utgangspunkt i kompetansemål fra Kunnskapsløftet. I tillegg er oppgavene er laget i skjema som kan benyttes til vurdering. Svært mange skoler driver med VFL, og det har jeg tatt hensyn til. Hver oppgave har inntil 5 variasjoner for gruppeanimasjon, inspirasjonsdel for læreren og tips for å lykkes. Heftet leveres med kopioriginaler.
Jeg trenger et par dager til før det er helt ferdig, men av oppgaver kan jeg foreløbig nevne:
Verdenrommet, Det gamle Hellas, musikkvideo og vikingtid. Det kommer 2-3 oppgaver i tillegg til disse.

Ingen kommentarer: