mandag 11. april 2011

Superanimatørene på Strømmen oppvekstsenter

 I dag ble hele 8 nye superanimatører utdannet på Strømmen oppvekstsenter
Vi er i gang med "Animerte kunstverk" som er et animasjonskurs jeg leder i regi av Den kulturelle skolesekken i Aust- Agder. 
I dag har superanimatørene fått en kickstart på kurset. 
I morgen setter vi i gang med nesten 30 elever, og da skal superanimatørene fungere som mine hjelpelærere og gruppeledere.
Disse barna gjorde en fantastisk jobb i dag! 
Jeg pleier ofte å si at vi voksne er førdt med ski på bena, mens barna er født med en lap-top i fanget!
Jeg vet lite om hvor mye disse barna benytter IKT i skolehverdagen, men det er i alle fall sikkert at de lærte det tekniske rundt animasjon svært raskt! Dette gjør at jeg etter morgendagen kan reise videre til neste skole og være trygg på at prosjektet kommer trygt i havn. 
Hurra for superanimatørene!
Her ser dere barnas øvefilmer:

Ingen kommentarer: