søndag 26. september 2010

Vakre, vakre Setesdal!

I dag går ferden mot Setesdal og turnè med Den Kulturelle Skolesekken i Aust- Agder. Det blir garantert flott å se Setesdal i disse høstdagene. Noe av det som virkelig gleder meg med denne jobben, er nettopp det at jeg får se så mange krinker og kroker av vårt vakre land! 
Dette blir mitt første besøk i Setesdal, og jeg gleder meg stort!  
Jeg kom fram til Setesdal i fantastisk høstvær. Første stopp  er Bykle hotell!
 I løpet av denne uka skal jeg besøke to barneskoler og en videregående skole. Prosjektet for barneskolene turnerte jeg med i fjor også, mens prosjektet for videregående skoler er nyutviklet og fortsatt uprøvd. 
Jeg gleder meg! 
Det blir spennende å se hvordan opplegget jeg har utviklet slår an hos ungdommene; Vi skal arbeide med manusutvikling for kortfilm, og satser på å animere scenene som utvikles. Følg med i løpet av uka, det kommer daglige oppdateringer.

Ingen kommentarer: