fredag 18. juni 2010

Animert rett opp og ned, og noen hekto...

Da er Kortfilmfestivalen i Grimstad i gang, og ungene har tatt tak i ideen med å animere Lars Vaulars låt "Rett opp og ned" Jeg har spurt om lov, men har desverre ikke fått svar ennå. Men, etter litt undersøkelser tar jeg sjansen likevel- filmen skal jo bare vises på en gratis, lukket visning. Så intill jeg får tillatelse, kan jeg desverre ikke laste den opp på bloggen med lyd.
Barna har laget mange morsomme scener som passer bra til musikken- det blir skikkelig kult! Etter to dagers verksted, ligger vi allerede godt foran skjema. Dette lover godt!
Jeg har fått litt kritikk for at jeg lar barn animere til denne låta siden Vaular synger "...alenemødre som selger noen hekto" et par plasser i låta. Vi velger å tolke dette på vårt eget vis, og lar vår alenemor selge noen hekto SEIGMENN.
Hva ellers skulle det være???

Ingen kommentarer: