onsdag 8. juli 2009

Logo til animasjonsboka

Ville bare vise dere hvordan logoen til animasjonsboka jeg utgir til høsten kommer til å se ut. Fin, ikke sant? Etter å ha jobbet med dette prosjektet veldig lenge, ser jeg nå at vi begynner å nærme oss målet. Det er Norsk kulturskoleråd som skal gi ut boka, og den er hovedsakelig skrevet for lærere og kulturskolelærere som vil arbeide med animasjonsfilm sammen barn. Jeg er veldig fornøyd med at utgivelsen er støttet av Norsk forfatterforening, Film & Kino og Norsk Filminstitutt. - Det betyr litt for meg at såpass store og etablerte institusjoner har tro på utgivelsen.

Boka er en introduksjon til hvordan man lager animasjonsfilm, en pedagogisk veiledning i bruk av digitale verktøy og animasjon som metode innenfor alle fag i skolen. Boka gir gode tips for hvordan man kan organisere animasjonarbeidet i større grupper med barn.

Mitt motto: Alt kan animeres. Alle kan animere!
Send meg ei melding dersom du vil jeg skal maile deg når den kommer ut.

Ingen kommentarer: