søndag 7. juni 2009

Animasjonskurs i Grimstad- Kortfilmfestivalen

Onsdag braker det løs igjen- Det er den 32. Kortfilmfestivalen i Grimstad. Det er her filmbransjen møtes hvert år for å se årets kortfilmer, diskutere, konkurrere og bli kjent med andre filmfolk. Jeg er så heldig at jeg har fått ledet barnefilmverkstedet de siste 9-10 åra, og jeg storkoser meg. I noen timer hver dag lager jeg film med de påmeldte barna, og etter kurset går jeg til kinoen og ser film, etter film, etter film... Her er det nærmest non stop filmvisninger. Gleder meg! Les mer om Kortfilmfestivalen her.Her er et lite hint om hva vi skal animere denne gangen- Det blir ikke Idol, men talentshow er nok litt mer dekkende. Det blir i alle fall tredimesjonal plastilinaanimasjon, og målet er å vise mange triks! Følg med, jeg kommer med daglige oppdateringer så lenge jeg har tilgang på nett.

Ingen kommentarer: