onsdag 13. mai 2009

Foredrag på Nkul utført...

Da er foredraget på årets Nkul- konferanse avholdt. Tusen takk til alle dere som kom med hyggelige tilbakemeldinger i etterkant- det inspirerer meg! Og takk for gode samtaler med alle dere engasjerte lærere! Bruk gjerne bloggen dersom det kommer opp spørsmål om animasjon i skolen i etterkant, ring eller send mail! Ikke la noe stoppe dere i å sette i gang egne animasjonsprosjekter i skolen dersom dere ikke har gjort det tidligere.

Jeg skrev for noen dager siden at jeg skulle vise min animerte reklameparodi! Jeg ombestemte meg på det. Det viktigste er jo å vise elevenes egne produksjoner, og ikke det jeg morer meg med på fritiden!

2 kommentarer:

TEA sa...

SÅ bra at du tok deg tid til å spore opp mine rosende ord...og du burde i sannhet ha fått høre dem i går, men da var du så omsvermet. :-) Det som imponerte meg mest var fokuset du hadde rundt det pedagogiske innholdet i animeringsprosessen. Det var svært inspirerende. Også er det alltid befriende å finne hvor enkel teknologien bak dette er - så enkel at det faktisk ikke er noen grunn til å sette den i fokus (som vi har så lett for gjøre).
Når vi får noen elevproduserte filmer skal du få se dem.
Nå skal jeg se filmen din - som du snøt oss for i går.. :-)

Bente (Animasjon i skolen) sa...

Tusen takk igjen- det er flott å få konkrete tilbakemeldinger på det man gjør, og fint å få bekreftet at man har gjort noen riktige valg i forberedelsene. Gleder meg masse til å se produksjonene deres etter hvert. Dersom du trenger filmeksempler for å vise elevene dine, har jeg et stort lager du kan få fra!- Jeg har filmer innenfor mange forskjellige tema liggende!
Ja, jeg snøt dere for "Flytt den feite ræva di"(Jeg har derimot omdøpt den til Vårsøg) - Følte det ble litt feil å sette fokus på noe jeg hadde moret meg med. Jeg laster den opp her så snart jeg kommer meg tilbake til Oslo.
Bente