mandag 18. mai 2009

Animerte eventyr fra Bærum Montessoriskole


I dag har jeg holdt kurs for 12 elever ved Bærum Montessoriskole. Dette var dag en av to, og elevene er allerede godt i gang med sine filmer.

Ettersom dette er elevenes første møte med animasjon, lager vi flat animasjon i cut out. Elevene fikk i oppgave å lage en moderne versjon av De tre Bukkene Bruse.


På bildene ser dere en liten smakebit av hva som er i produksjon.
- Dette blir spennende! Følg med i løpet av uka, filmene legges ut etter siste kursdag på onsdag!

2 kommentarer:

Margrethe sa...

Hei og så artig at du har begynt å hekle teppe :)
Jeg vil gjerne se resultatet av Bukkene Bruse, så jeg får følge med på bloggen din. Kommer nok på besøk igjen på onsdag for å se.

Bente (Animasjon i skolen) sa...

Ja, jeg liker å ha litt å drive med... Så supert at du kommer tilbake for å se resultatet. Ungene er veldig kreative, så dette blir bra! Jeg blir alltid imponert over hvor raskt barna tar til seg teknikken og kunnskapen!